הי,
ב-1997 סטיב ג'ובס חזר לנהל את חברת אפל (החברה שייסד וממנה פוטר ב-1985). מספר חודשים לאחר מכן הוא יזם קמפיין פרסומי חדש שנקרא – Think Different, שהפך להיות אחד הקמפיינים הפרסומיים המוצלחים והזכורים יותר.
הנה סרטון הפרסומת המרכזי שהוביל את הקמפיין הזה:
ולמי שרוצה – הנה התרגום של הסרטון לעברית:
מוקדש למשוגעים שביננו.
אלה שאינם מתאימים, המורדים
עושי הצרות.
היתדות העגולות של החורים המרובעים
אלה הרואים דברים אחרת.
הם אינם מחבבים חוקים,
ואין להם שום כבוד לסטטוס קוו
אפשר לצטט אותם,
לא להסכים איתם,
להאדיר או להשמיץ אותם.
אבל הדבר היחיד שאינך יכול לעשות –
הוא להתעלם מהם.
בגלל שהם משנים דברים,
הם דוחפים את המין האנושי קדימה.
בעוד שחלק מאיתנו יכולים לראות בהם כמשוגעים,
אנו רואים גאונות.
בגלל שהאנשים שמשוגעים מספיק בכדי לחשוב שהם יכולים לשנות את העולם
הם אלה שאכן עושים זאת.
נתקלתי לאחרונה בסרטון הזה, והחלטתי להקדיש אותו לכם – לאותם "משוגעים", בעלי חזון, שאינם מוכנים להתפשר על החיים כמו שהם, שמאמינים שיש בהם גדולה פנימית, ומשימה לממש אותה. שאינם חוששים לצאת ולהביא את היעוד שלהם לידי ביטוי בעולם.
אלו הם המנהיגים החדשים של העולם שלנו.
הסרטון הזה מוקדש לכולכם באהבה גדולה!
ערן
נ.ב. – אם אתם מאמינים שיש בכם יותר ממה שאתם מביאים לידי ביטוי כיום…
אם אתם יודעים שיש לכם שליחות ותפקיד בעולם שלנו…
אם אתם רוצים להשפיע ברמות גבוהות יותר מאשר היום – על החיים שלכם, ועל החיים של אחרים…
אם אתם רוצים לגלות, לזהות ולדייק את השליחות והיעוד שלכם בעולם…
במהלך התוכנית, אחשוף בפניכם תהליך מדוייק ועוצמתי כיצד לזהות מהי השליחות שלכם בעולם, וכיצד להפוך את העשייה שלכם לכזו המבוססת על השליחות שלכם.
במחיר מצחיק של 147 ₪, עשו ביחד איתי את הצעד הראשון שלכם!
התקשרו אלינו כעת והבטיחו את המקום שלכם ב"תגלית": 1700-50-50-79
נהדר