Policeשלום חברים,

אתמול בערב יצא לי לצפות בפרסומת חדשה של משטרת ישראל.

בפרסומת הוצג מקרה מאתגר שנפתר בצורה טובה על ידי שוטרים (בפרסומת גם מציגים השוטרים עצמם ולא שחקנים),

והיא מסתיימת בקריאה למצטרפים חדשים להצטרף למשטרה כי שם ימצאו "קריירה עם שליחות".

(לצפייה בפרסומת).

הפרסומת החדשה של המשטרה, אמנם מרעננת בגישה שלה,

אבל העקרון הוא לא חדש, ומשטרת ישראל לא המציאה אותו.

בחודשים האחרונים ישנן יותר ויותר פרסומות של חברות מובילות וגדולות.

הן תמיד פרסמו, אבל הפעם הפרסומות שלהן קצת שונות.

כימיקלים לישראל (כי"ל), יצאה בסדרת פרסומות שנקראת "עוד דבר טוב שהתחיל בכי"ל".

שם הם מסבירים עד כמה המוצרים שלהם הם ערכיים, תורמים ומפתחים את העולם.

(לצפייה בפרסומת).

חברת החשמל, זכורה היטב עם הפרסומות שלה שמציגות את העובדים,

עושים ימים כלילות, בגשם ובחום, עבורנו הצרכנים כדי שיהיה לנו חשמל זמין ותקין.

(לצפייה בפרסומת)

נובל אנרג'י, בקמפיין שלם של "ישראל מתקדמת לאנרגיה נקייה", מסבירה בפרסומת שלה,

למה גז טבעי הוא טוב לסביבה, ועד כמה החברה טובה לנו כישראלים.

(לצפייה בפרסומת)

מה משותף לכל הפירסומות הללו?

התשובה היא פשוטה – כולן מדברות על ערכים גבוהים יותר.

חברת חשמל לא מנסה למכור לנו עוד חשמל –

היא מציגה עד כמה היא מסורה וחושבת עלינו.

כימיקלים לישראל אינם מנסים למכור לנו את המוצרים שלהם –

הם מציגים עד כמה הם מייצגים את ישראל בכבוד ותורמים לגאווה הלאומית.

נובל אנרג'י אינם מנסים למכור לנו גז –

הם מראים עד כמה הפעילות שלהם תורמת לכלכלת המדינה ולחוסן שלה.

ומשטרת ישראל לא מנסה למכור לנו את שרותי השמירה על החוק –

הם מציגים עד כמה השוטרים פועלים ממקום של שליחות ולא סתם של אנשים שמחפשים עוד עבודה שירוויחו בה כסף…

אני יודע… אני יודע…

הציניקנים שבינכם בטח קופצים עכשיו ויאמרו – כן, אבל…

חברת חשמל התחילה עם הפרסומות שלה כאשר כולם התחילו לדבר על כמה מחירי החשמל גבוהים,

ועד כמה המשכורות של העובדים גבוהות ולא פרופורציונאליות למשכורות במשק.

נובל אנרג'י התחילה עם הפרסומות כאשר דעת הקהל התחילה להתרעם עליהם,

על ההסכם שהמדינה חתמה איתם ועל הרווחיות העצומה שלהם.

כימיקלים לישראל התחילה לפרסם כאשר התחיל המשבר עם פיטורי העובדים,

והתדמית הציבורית שלה נפגעה.

ומשטרת ישראל התחילה עכשיו לפרסם לאחר שורה, בלתי נגמרת,

של פרשות הטרדה מינית, שחיתות והדחות של קצינים בכירים רבים.

וזה עוד דבר משותף לכל הפרסומות הללו – כולן החלו כמענה למשבר תדמיתי חמור.

אבל אי אפשר להתעלם מהגישה האפקטיבית מאד שטמונה בהן.

הן פונות למקום אחר אצל כולנו.

הן לא מנסות למכור לנו מוצר או שרות.

הן מסבירות למה הפעילות שלהן חשובה לנו כבני אדם.

הם מדברות על ערכים, ועל שליחות.

והן פונות לרגש גבוה יותר אצל אנשים.

אבל הנה הבעיה והאתגר שלהן – אי אפשר לזייף את זה.

כמה שיעשו פרסומות מושקעות, שמראות עובדים אמיתיים ולא שחקנים (שזה עוד עקרון מוביל בכולן)….

וכמה שידברו את המילים הנכונות… על ערכים ועל שליחות…

אני לא מאמין להן.

ואני חושב שאני לא לבד.

כי יש פער עצום בין מה שהפרסומות מציגות.

למה שהחברות עושות, והאופן שהן פועלות במציאות.

100 פרסומות מצויינות על משטרה שפועלת ממקום של שליחות,

לא יצליחו לטשטש עשרות מקרים של שחיתות והטרדה.

וזו הנקודה – שיחה שיווקית על שליחות היא מאד אפקטיבית.

אבל, היא חייבת להיות בהלימה מלאה עם הפעולות של העסק.

זו יכולה להיות גם חרב פיפיות – שפועלת נגד העסק.

כי אם אין הלימה בין הערכים שאתה מדבר עליהם,

ובין האופן שבו אתה פועל – זה מורגש.

הלקוחות ירגישו את זה מייד.

הנקודה החשובה ביותר כאן, היא להבין שהעולם שלנו משתנה.

יותר ויותר עסקים מבינים שזה לא מספיק לדבר על תועלות,

על המוצרים והשרותים של העסק שלך.

האנשים היום קשובים יותר לשיחות ברמה אחרת.

שיחות על מהות, על משמעות, על ערכים ועל שליחות.

לשם הולך עולם העסקים, והעולם בכלל.

לעסקים שמבוססים על יעוד ועל שליחות.

לעסקים שפועלים לא רק ממטרות של רווח וכסף.

אלא מתוך מהות עמוקה יותר, ומתוך שליחות אמיתית.

וזה משנה את כל האופן שבו עסקים פועלים.

זה משנה את כל האופן שבו עסקים משווקים ומוכרים את המוצרים והשרותים שלהם.

ומה אתכם?

איך העסק שלכם בנוי?

האם הוא מבוסס על השליחות והיעוד שלכם?

האם אתם יודעים להגדיר במדוייק מהו היעוד והשליחות שלכם? ושל העסק שלכם?

אלו הן שאלות חשובות ביותר.

בעולם של היום, הן קריטיות.

כי בעל עסק שידע לומר ללקוחות שלו, מהי השליחות שלו בעולם הזה,

שידע לומר את זה בצורה כנה ואמיתית, שגם תורגש כך על ידי הלקוחות שלו,

זה עסק שיזכה ליתרון תחרותי גדול ביותר.

כבר היום, בסקרים ומחקרים של לקוחות, 92% מהאנשים אמרו שיעדיפו לקנות מעסקים מבוססי שליחות ויעוד.

מרביתם גם אמרו, שיהיו מוכנים לשלם אפילו יותר, אם הם יודעים שיש לעסק שליחות.

זה העולם החדש – לשם אנו הולכים.

ואני מזמין אתכם להצטרף!

ב-11 במאי, אני עומד לקיים פעם נוספת את סדנת "התגלית".

במהלך הסדנה, אחשוף בפניכם את הדרך לזהות מהם השליחות והיעוד שלכם, וכיצד לרתום אותם לעשייה העסקית שלכם:

–        איך ליצור בידול שלא ניתן לשכפל ולהעתיק אותו

–        איך ליצור שיווק מבוסס יעוד

–        איך למשוך אליכם את הלקוחות המתאימים לכם

–        איך לפעול בעסק מהמקום הנכון והמדוייק עבורכם:

         o       לקבל החלטות טובות יותר

         o       לבחור נכון

         o       להתמקד

         o       וליצור מוצרים ושרותים שמתאימים בדיוק לצרכים של הלקוחות שלכם

הצטרפו ללמעלה מ-200 בעלי עסקים שכבר נחשפו והתחילו לפעול בדרך אחרת:

מדוייקת, אמיתית, כנה ושפועלת משליחות אמיתית.

וכן – גם לא תצטרכו להפיק פרסומת יקרה שאומרת את זה… הלקוחות שלכם ירגישו את זה מייד.

אשמח לפגוש אתכם בקרוב ב"תגלית",

וגם להערות ולתגובות שלכם כאן!

שלכם,

ערן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!