/
/
שיווק חכם – חלק 2

שיווק חכם – חלק 2

לפני כמה ימים כתבתי כאן פוסט על הפתקיות החדשות שויסוצקי עיצבו לשקיות התה שלהם, והסברתי למה אני חושב שזה היה מהלך חכם.

והנה אתמול קיבלתי מהם את המייל הזה שבו הם מודים לי על הפוסט שכתבתי ומציעים לשלוח לי מתנה:

  מכתב תודה מויסוצקי

אז קבלו את: שיווק חכם – חלק 2!

מה חכם בזה? למה לא לפרגן בחזרה ללקוחות שמפרגנים לך?

מה אנחנו בעצם עושים בזה? אנחנו מצד אחד מעודדים ומחזקים את ההתנהגות של אותם לקוחות שפרגנו לנו, ומצד שני אנחנו גם נותנים דוגמה ללקוחות האחרים – הנה תראו מה קורה ואיך אנחנו מפרגנים למי שמפרגן לנו!

חכם. חכם מאד!

 

אגב, לפרגן בחזרה ללקוחות זה לא תמיד חייב לבוא עם מתנה כלשהי, לפעמים אפילו רק הוקרת התודה, מכתב קצר או שיחת טלפון יעשו את האימפקט לא פחות.

בגדול – כל דבר שיתן ללקוח להרגיש "מיוחד" ושזכה לאיזה שהוא יחס מיוחד מכם, יעשה את העבודה היטב.

 

אז תחשבו איך אתם יכולים לפרגן בחזרה ללקוחות שלכם? איך אתם יכולים לראות ולתפוס את כל הפעמים והמקומות שהם מפרגנים לכם?

ותפרגנו להם, זה יחזור אליכם בחזרה, ובגדול!

 

ולמי שתוהה – איך ויסוצקי בכלל גילו את הפוסט באתר שלי? האמת, שאין לי מושג.

אבל אני יכול להניח שהם משתמשים בשרות ההתראות של גוגל – Google Alerts שמאפשר לכם להגדיר מילות מפתח מסוימות, כך שבכל פעם שמשהו באינטרנט מתפרסם עם המילים הללו, אתם מקבלים התראה במייל.

 

אז כבר עכשיו הכנסו לשירות הזה של גוגל (הוא בחינם לגמרי) ותגדירו שם את המילים של השם שלכם, ושל המותג שלכם, כך שתקבלו התראה בכל פעם שמישהו מזכיר אתכם באינטרנט.

בהצלחה!

אהבתם את הפוסט?

אל תשאירו את כל הידע והטוב הזה רק לעצמכם! שתפו את אלו שבאמת אכפת לכם מהם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הישארו מעודכנים!

הצטרפו למעגל הקרוב שלי

היו הראשונים לקבל את כל התכנים הכי משמעותיים שלי: פרקי פודקאסט חדשים, פוסטים מעוררי מחשבה וכלים מעשיים ישירות למייל שלכם

* בהרשמתי אני מאשר.ת לקבל עדכונים והודעות במייל ובסמס מערן שטרן וחברת "יוצא מהכלל". כמו כן, קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!