ערן שטרן | הספר “להגשים” | מימוש אישי וכלכליהי,

העובדה שהעולם שלנו משתנה, כבר לא חדשה לאף אחד.

בעולם הישן על מנת לגרום ללקוח לרכוש ממך, היית צריך "לשכנע" אותו… "לסגור" אותו… ולהאיץ בו לקנות ממך… ועכשיו!

לחילופין, ישנן שיטות שנועדו "להפחיד" את הלקוח או "להכאיב" לו מספיק, כך שהוא ירצה את הפתרון ויקנה ממך.

על הבסיס של אלו מתקיימות אינספור טקטיקות ושיטות.

שהן אגב, ברוב המקרים גם מאד יעילות.

אך למרות היעילות של השיטות הללו, בעולם החדש הן כבר פחות אפקטיביות.

מי מכם שהתנסה ומשתמש בהן, יודע על מה אני מדבר…

בעולם החדש, יש משהו אחר שהלקוחות רוצים לפני שהם מחליטים לרכוש, ולרכוש דווקא ממך.

המשהו האחר הזה, הוא זה שמשפיע בסופו של דבר על החלטת הקנייה שלהם יותר מכל דבר אחר.

הוא זה שגורם להם לבחור (או שלא לבחור) בך, במוצרים ובשרותים שלך.

הוא זה שגורם להם לחזור (או שלא) אליך ולקנות ממך משהו נוסף.

והוא זה שגורם להם (או שלא) להמליץ עליך לחברים שלהם.

בעולם הישן, הדבר הזה היה יכול להיות מחיר נמוך יותר מאחרים.

או מוצר עם יכולת משופרת לעומת מוצרים אחרים.

או נוחות מיוחדת שאתה מעניק ושאחרים לא.

וזה לא שהדברים הללו אינם חשובים גם היום.

הם חשובים – אבל פחות.

בעולם החדש, אנשים קונים כשהם מאמינים במשהו.

הם קונים כשהם מאמינים במה שאתה מאמין.

החלטת הרכישה של אנשים היא הרבה יותר רגשית מאשר רציונאלית.

אנשים רוצים להרגיש שזה נכון ומתאים להם…

הרבה לפני שהם חושבים שזה מתאים להם.

למעשה, לאחר שהם ירגישו שזה מתאים להם, אז הם גם יחליטו (רציונאלית) שזה מתאים להם.

בעצם, השכל יספק להם הסבר הגיוני ורציונלי למה שהם כבר הרגישו קודם לכן.

וכאן טמונה אחת התובנות החשובות ביותר בעולם החדש:

אנשים יקנו ממך אם הם יאמינו במה שאתה מאמין בו.

ישנם כיום 2 סוגים של עסקים:

הראשון הוא זה שמטרתו להכניס כסף, ולשם כך הוא מוכר מוצרים ושרותים.

השני הוא זה שיש לו שליחות מסויימת, ועל מנת לקיים אותה הוא מוכר מוצרים ושרותים.

(זה אגב לא אומר שהוא לא מרוויח כסף, לרוב הוא גם ירוויח יותר).

לאיזה מהעסקים הללו לדעתכם יהיה קל יותר לשווק ולמכור את המוצרים והשרותים שלהם?

לאיזה מהעסקים הלקוחות יהיו נאמנים יותר? ירצו לרכוש עוד?

על איזה מהעסקים לדעתכם הם ירצו להמליץ ולספר לחבריהם?

לאיזה מהעסקים אתם חושבים שיהיה קל יותר לבדל את עצמו מול שאר התחרות?

אם אתם כמוני, אז אני מניח שגם אתם מאמינים שלעסק שיש לו שליחות קל יותר לבדל עצמו מול האחרים, יהיה לו קל יותר לשווק ולמכור להם, הלקוחות יהיו נאמנים יותר, והם גם ישמחו לפרגן ולהמליץ עליו לאחרים.

וזה מתחיל בשאלה – למה?

למה בעצם אני עושה את מה שאני עושה?

במה אני מאמין שבגללו אני פועל כפי שאני פועל?

זו שאלת המפתח!

ידיעת ה"למה" שלך היא דרמטית ומשמעותית לעסק שלך.

עסקים שיודעים את ה"למה" שלהם מצליחים יותר.

אנשים שיודעים את ה"למה" שלהם מצליחים ומוגשמים יותר.

יכולתי להמשיך ולהסביר לכם עוד על כך, אבל בסרטון הבא סיימון סינק מסביר זאת היטב:

אני מאמין שלכל אחד מאיתנו יש מתנה מסויימת שהגענו איתה לעולם.

אני מאמין שכל אחד מאיתנו יכול להשתמש בנסיון, באתגרים, בכשלונות ובהצלחות שצברנו לאורך השנים.

אני מאמין שלכל אחד יש תפקיד בעולם, שיש לנו יעוד מסויים שעלינו להגשים.

אני מאמין שהתפקיד שלנו הוא להשאיר את העולם במצב "קצת יותר טוב" מאיך שקיבלנו אותו.

אני קורא לכך – "שליחות".

אני מאמין שלכל אחד מאיתנו ישנה "שליחות" בעולם שלנו, ושהדרך הטובה והיעילה ביותר להביא את השליחות שלנו לידי מימוש היא דרך העסקים שאנו מקימים.

אם גם אתם מאמינים בכך שלעסק שלכם ישנה תכלית ומהות משמעותית יותר מאשר לפרנס אתכם…

אם גם אתם מאמינים שיש לכם תפקיד בעולם, שיש לכם ערך, ושאתם עושים הבדל…

אם גם אתם מאמינים בכך, ורוצים לזהות ולדייק את השליחות העסקית שלכם – לכך נועדה סדנת "התגלית".

אשמח לפגוש אתכם שם!

שלכם,

ערן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה! ההרשמה שלך נקלטה

ברגע זה הרובוטים האוטומטיים שלנו שולחים אליך מייל אישור עם הרבה מידע חשוב על כל התוכן המשמעותי שניתן להפיק מהאתר שלי. 
חשוב לוודא שקיבלת את המייל הזה, לעיתים הודעות תקינות נכנסות בטעות לתיקיית הספאם או הקידומים, אז כדאי לבדוק אם זה לא הגיע לשם בטעות, ואם כן, למשוך את המייל לתיקייה הראשית בתוכנת הדואר שלך כדי שלהבא ההודעות יגיעו לשם.
איזה כיף שאתם כאן!

יש לי מתנה מדהימה עבורכם!

מיטב התכנים שלי זמינים לכם ללא עלות!

הם מחכים לכם כאן בלחיצת כפתור

רגע לפני שאתם עוזבים!

אני מזמין אתכם לקבל ממני את מיטב התכנים שלי ללא עלות!
הם זמינים לכם כאן בלחיצת כפתור

השאלה שלך נשלחה!