הי!
לפני כ-9 שנים כשהקמתי את העסק הראשון שלי, הכל היה פשוט יותר.
זה לא שלא היתה תחרות, היתה, אבל היא היתה פחות מורגשת.
כשפרסמתי את הניוזלטר הראשון שלי במייל, הייתי בין הראשונים בארץ שעשו זאת.
היום כמובן, המצב שונה לחלוטין.
ככל שהתקדמתי, ראיתי שעוד ועוד אנשים התחילו לעשות את מה שאני עשיתי.
זה אגב לא יחודי לי – כל מי שעשה פעם משהו מוצלח, ראה איך אחרים מעתיקים אותו.
אני אגב לא רואה בכך דבר רע…
נהפוכו, אני תמיד מעודד את הלקוחות שלי להעתיק מהצלחות של אחרים.
בלהעתיק, אני לא מתכוון להפר את זכויות היוצרים שלהם, אלא לראות מה הם עשו שעובד להם,
ולנסות למדל (למצוא את המודל) את מה שהם עשו בהצלחה.
אבל מצד שני, כשאתם רואים שכולם מתחילים להראות, להישמע ולהרגיש כמו כולם,
קשה יותר ליצור בידול.
וקשה יותר להסביר ללקוחות במה אני שונה מהאחרים.
כי בעצם, כולם כבר מעתיקים את השיווק של כולם.
אני לא יודע מה לגביך, אבל זו שאלה שהעסיקה אותי הרבה מאד זמן:
כיצד ליצור שיווק שמבודל מהאחרים, ושגם אי אפשר להעתיק אותו?
בתהליך שעברתי גיליתי דרך לעשות זאת.
לכל אחד מאיתנו יש את הייחוד שלו. אני קורא לכך גדולה.
לכל אחד מאיתנו יש את התפקיד שלו. אני קורא לכך שליחות.
המפתח הוא לזהות מהי הגדולה שלי ומהי השליחות שלי, ומתוך השליחות שלי לצאת לעולם עם המסר שלי והשיווק שלי.
יותר מדי אנשים מעתיקים אנשים אחרים, במקום להביא את הקול האותנטי שלהם.
אני יודע שזה נשמע יופי בתיאוריה… אבל איך עושים את זה באופן מעשי?
לאורך השנים גיליתי, קודם כל על עצמי, ואחר כך גם אצל רבים מלקוחותי, שההכוונה הטובה ביותר, והידע הטוב והמדוייק ביותר, קיים אצלנו ולא אצל אף אחד אחר.
למעשה, לכל אחד מאיתנו ישנו מקור כח וידע פנימי.
מדובר במקור כח עצמתי ביותר. ושאם רק היינו משתמשים בו יותר, היינו יודעים לקבל הכוונה, דיוק ועזרה, לא רק בעסק שלנו, אלא בחיים בכלל.
לאחר שתזהו את מקור הכח הזה, בחיים שלכם, תוכלו להשתמש בו בכל מימד בעסק ובחיים שלכם:
החל מקבלת מידע מדוייק על השליחות והיעוד שלכם, ובהמשך על האופן שבו תוכלו לממש אותם.
תוכלו לקבל החלטות טובות יותר.
תדעו לבחור נכון ולהתמקד.
תוכלו לקבל רעיונות למוצרים, שרותים ותוכן שיווקי המדוייק ביותר לקהל הלקוחות שלכם.
היופי בתהליך הזה בעיני, הוא שלאחר שאתם מתחילים לעבוד עם מקור הכח הזה,
אתם יכולים ליצור שיווק חדש שקשה מאד לאחרים להעתיק.
למה?
כי הוא מבוסס על השליחות והאנרגיה שלכם ולא של מישהו אחר.
כך שגם אם יעתיקו את מה שאתם עושים, יוצרים או כותבים,
זה לא יעבוד למישהו אחר באותה ההצלחה כפי שזה יעבוד לכם.
וזוהי רק ההתחלה…
אם זה מדבר אליכם, ואתם רוצים לבחון כיצד זה יכול לעבוד עבורכם, אני מזמין אתכם להשתתף בסדנה קצרה שיצרתי בדיוק למטרה הזו:
התגלית: כיצד לזהות, לדייק ולממש את השליחות העסקית שלכם
ביום חמישי, ה-12 במרץ, בין השעות 9:00-13:00, ב-ZOA תל-אביב (בית ציוני אמריקה)
אני אקיים סדנה קצרה, מעשית, ממוקדת ועוצמתית שבמהלכה אחשוף בפניכם:
- כיצד להתחבר למקור ידע וכח פנימי שיאפשר לכם לקבל החלטות טובות יותר, לבחור נכון, להתמקד, ולקבל רעיונות למוצרים, שרותים ותוכן שיווקי המדוייק ביותר לקהל הלקוחות שלכם.
- איך למצוא את הבידול והיחוד בעסק שלכם, כך שתוכלו ליצור שיווק מובדל ומובחן מכל האחרים, וכזה שלא ניתן לשכפל ולהעתיק אותו?
- מהו הגורם האמיתי לכך שבעלי עסקים רבים מרגישים תקועים בעסק, ומה נדרש מהם על מנת לצאת מהתקיעות הזו
- איך ליצור את השינוי הנדרש, על ידי זיהוי את הגורם הפנימי שמונע מכם להשיג פריצות דרך משמעותיות בעשייה ובעסק שלכם
אגב – אנו ממש הולכים לתרגל את זה באופן מעשי!
מצפה לפגוש אתכם בקרוב!
ערן